Nieuwe NOS Journaal vormgeving

Zondag voor het eerst op televisie, maar in de de VARAgids vandaag al de eerste beelden en een artikel over de nieuwe leaders en nieuwe decors van de NOS Journaals. Mooi werk van Danny Smit‘s bureau Cape Rock.

Credits: Het Hilversumse bureau Cape Rock voor strategie, concept en design in samenwerking met Avi-Drome als productiepartner. Decorontwerp: Fisheye uit Gent, België. De tune is van Cablejuice uit Amstelveen, zij zijn onder andere ook verantwoordelijk voor de audiologo’s van Albert Heijn, Jumbo en C1000.

3 thoughts on “Nieuwe NOS Journaal vormgeving

  1. Ja daar lijkt het zeker op. Ik ben ook erg benieuwd naar de versies voor Jeugd en Sport…. Nog een paar dagen en dan weten we het!

  2. De achtergrond is ontzettend onrustig door al die bewegende lijnen!!! Mag het alstublieft zonder!!! En dat irritante geluid tussen de onderwerpen alstublieft ook weg laten!!

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *